Keyshia Cole väcker minnen.



Varje gång jag hör Keyshia Cole så tänker jag på New York. Anledningen till detta är att senast jag var där så spelades Last Night, med P Diddy och Keyshia överallt, och jag menar verkligen ÖVERALLT! Det är en ganska medioker låt, men det är verkligen inte Keyshias fel, det är hon som räddar den, och det krävs en del för att lyckas rädda en låt från Diddy's sorgliga försök till rap. Låten växte på oss efter hand och blev det självklara soundtracket för vistelsen.

Här kommer en sockersött liten RnB duett med Keyshia och Mario, Heaven sent.

Keyshia Cole feat Mario - Heaven Sent (Remix)

Lyssna och ladda ner [HÄR]


/ Anders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0