The Dream har händerna i kakburken



Jag är inte fullständigt såld på Gym Class Heroes, långt därifrån. Visserligen var Cupid's chokehold helt okej, och fick några lyssningar. Deras senaste låt är ännu mer okej. Den heter Cookie jar och gästas av The Dream. Jag anar en hit. Soundet skiljer sig en del från tidigare nämnda Cupid's chokehold, vilket bara är positivt. Jag gissar att The Dream ligger bakom det. Han tog för övrigt hem "Best new artist" på BET Awards nyligen.


Lyssna och ladda ner [HÄR]

Min ständiga favorit R Kelly hoppar på de flesta remixar, oftast med bättre resultat än de flesta. På tal om The Dream, så medverkar Kellz på remixen till hans Shawty is a ten.


Lyssna och ladda ner [HÄR


/ Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0