Alexander Skarsgårds stora genombrott!!



Att TV-serier har blivit en big deal under de senaste åren har väl ingen missat. HBO är den kanal som legat i framkant för den här utvecklingen, med serier som Band of Brothers, The Sopranos, Sex and the City, The Wire, Rome, Entourage, Six feet under m.m. Min personliga favoritserie The Wire, fick sitt slut i och med den femte och sista säsongen nu under året. Personerna bakom serien har inte legat och latat sig sedan dess. Deras nya projekt heter Generation Kill, och har en viss Alexander Skarsgård i huvudrollen. Det blir Alexanders största roll sedan han satsade på att göra karriär i USA. Serien har fått lysande recensioner.

Generation Kill föjer under sju timmeslånga avsnitt en grupp marinsoldater under de begynnande 40 dagarna av Irakkriget. Serien bygger på journalisten Ewan Wrights bok med samma namn. Han följde marinsoldaterna på plats under denna period. Serien är alltså baserad på en verklig historia.



Serien hade premiär i USA den 13:e Juli. När serien kommer till Sverige är okänt. Men håll ögonen öppna.


/ Anders

Kommentarer
Postat av: Baso

svar: haha nej det var mitt krav. Försöker kränga dom vidare ;) så jag tjänar mer på datasäljandet

2008-07-26 @ 16:25:21
URL: http://baso.blogg.se/
Postat av: Baso

Man vet aldrig vad man får om man får nåt. Får väl se, ringer nån och prutar ner det en tusenlapp eller så är jag väl ändå nöjd. Då har jag ändå gått med en vinst. säg typ 1 kr styck = 800, alltid nåt :P Nu la jag dock ut dom för 2200 :P Men det förväntar jag mig inte få.



2008-07-28 @ 09:02:25
URL: http://baso.blogg.se/
Postat av: Baso

Typ 5-7 köpkasetter, och resten "inspelningsband". Well, nåt för samlaren kanske :P

2008-07-28 @ 12:57:18
URL: http://baso.blogg.se/
Postat av: Baso

Vill jag ha dom från början finns det säkert nån jävel som tänker som jag :P

2008-07-28 @ 13:38:48
URL: http://baso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0